Wauw factor..

Deze Wall Unit Stand van Golden Rose is de optimale product presentatie maar ook om de impulsen te genereren voor in uw salon of shop in shop.

De unit is volledig ingedeeld volgens de meest verkochte producten en kleuren uit onze ruime collectie.

Onze oogverblindende stand is handgemaakt met gerecycled hout, gerecycled plastic en wordt verlicht met LED.

Inruil korting op de display

Heeft u een verouderde display van Golden Rose of wilt u uitbreiden? Bij aanschaf van de display kunt u profiteren van onze inruilkorting.

Trainingen en advies

Het gehele team wordt kosteloos door onze professionals getraind met een goed begeleide make-up workshop, product training en verkoop training.

Kant en klare socials, promotie materiaal en snelle feedback voor u als uw klanten.

Start nog voor de feestdagen!

Bestel de wall unit voor 31 september 2022 en ontvang de display nog voor de feestdagen.

Dierproefvrij, duurzaam en betaalbaar

Golden Rose Cosmetics produceert sinds 1983 decoratieve cosmetica met betere ingrediënten niet alleen voor de gebruiker maar ook uit respect voor dier en milieu. Golden Rose biedt een breed scala aan duurzame make-up, “producten die de gezondheid van een persoon, dier en de planeet niet in gevaar brengen. “

gebruiker maar ook uit respect voor dier en milieu. Golden Rose biedt een breed scala aan duurzame make-up, “producten die de gezondheid van een persoon, dier en de planeet niet in gevaar brengen. “

 

De rijk gepigmenteerde make-up zijn geheel dierproefvrije en grotendeels veganistische producten. Om onze gebruikers hierin beter in te lichten werken wij met een label systeem; hierdoor is het eenvoudig om bij iedere product te kunnen zien of het product bijvoorbeeld VEGAN is of bijvoorbeeld een SPF bevat.

De nagellak- en nagel verzorgingsproducten staan bekend als BIG10 FREE: vrij van Tolueen, Kamfer, Formaldehyde, Formaldehyde hars, Parabenen, TPHP, Xyleen, Ethyl tosylamide, Dithylftalaat en lood.

Onze fabriek streeft ernaar om continu de effectiviteit en prestaties van de producten te verbeteren waarmee we de verwachtingen van de consument blijven overtreffen. Op het moment leveren wij daarom aan meer dan 90 landen wereldwijd.